Crestron Mercury transformă sălile de ședință în spații de colaborare foarte eficiente. Combinând la perfecție toate caracteristicile necesare conferinței, este o soluție foarte ușor de utilizat. Mercury le permite oamenilor să colaboreze, indiferent de locație. Este ușor de implementat, ușor de gestionat și protejează investiția dvs. prin furnizarea tuturor datelor necesare pentru controlul utilizării camerei.
Marile provocări într-o sală de ședințe
- Tehnologii mult prea complicate
- Verificarea disponibilității sălii de ședință
- Rezervarea sălii de ședință
- Monitorizarea ședințelor
- Costuri mare de întreținere
Soluția: Crestron Mercury
Prezentați
Afișați pe loc conținutul pe display, de pe un laptop, smartphone sau tabletă, wireless, sau prin cablu cu ajutorul HDMI.
Sunați
Faceți apeluri telefonice excepționale de la telefonul dvs. mobil, sau sistemul de telefonie SIP al companiei, folosind difuzoarele și microfoanele încorporate ale lui Mercury.
Colaborați
Colaborați cu ușurință cu colegii de pe laptop-ul dvs., utilizând orice telefon soft, platforme de conferințe web sau aplicație UC, cum ar fi Skype® for Business, Cisco WebEx®, GotoMeeting® sau Slack®.
Gestionați, măsurați și securizați
Mercury poate fi administrat prin Crestron Fusion®. Optimizați-vă investiția utilizând senzorul de ocupare încorporat, pentru a măsura utilizarea camerei. Fiți liniștiți pentru ca Mercury îndeplinește toate standardele moderne de securitate.
Integrați
Găsiți spațiile de colaborare echipate cu Mercury, folosind aplicația de proximitate PinPoint ™ încorporată și, de îndată ce Crestron Mercury se integrează direct cu Microsoft Exchange®, rezervați camera folosind calendarul de pe display.